___________

Odbiór osobisty 0 PLN

Po prostu przyjedź !!!

___________________

Kurier DHL/UPS

Wysyłka do 48 godz.

Przelew na konto: 18 PLN

Płatność przy odbiorze: 23 PLN

_________________

Więcej o dostawie >>>

 

SKLEP

W POZNANIU

NA GRUNWALDZIE

OSIEDLE KOPERNIKA

ul. KEPLERA 1

Zobacz gdzie jesteśmy >>>

pn - pt 11 - 18

sobota 10 - 14


KLOCKI.net.pl Poznań os. Kopernika Keplera 1


Bezpieczeństwo i wygodę transakcji płatniczych zapewnia
Bezpieczeństwo i wygodę transakcji płatniczych zapewnia PayU

DARMOWA DOSTAWA NA KLOCKI LEGO® - wybierz sposób dostawy

PROMOCJA Wielkanoc – LEGO CITY, DUPLO, FRIENDS -10% 

Użyj KOD RABATOWY: LEGO10

Gra REBEL GRE18371 DIXIT 2: PRZYGODY

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: W sklepie od ręki a Wysyłka do 48 godz. (dni robocze)
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 70,00 zł 70.00
Cena w innych sklepach: 79,95 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

REBEL GRE18371 DIXIT 2: PRZYGODY

 

Wiek: 8+

Ilość graczy: 3 - 6

Czas gry: ok 30 minut

 

UWAGA! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry.

 

Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.

 

Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.

 

Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.

 

Na czym to polega?

 

Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.

 

Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!

 

Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.

 

Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!

 

Każda ilustracja to klucz otwierający drzwi do krainy wyobraźni. Gra zawiera 84 pięknie ilustrowane karty.

 

Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane