___________

Odbiór osobisty 0 PLN

Po prostu przyjedź !!!

___________________

Kurier DHL/UPS

Wysyłka do 48 godz.

Przelew na konto: 18 PLN

Płatność przy odbiorze: 23 PLN

_________________

Więcej o dostawie >>>

 

SKLEP

W POZNANIU

NA GRUNWALDZIE

OSIEDLE KOPERNIKA

ul. KEPLERA 1

Zobacz gdzie jesteśmy >>>

pn - pt 11 - 18

sobota 10 - 14


KLOCKI.net.pl Poznań os. Kopernika Keplera 1


Bezpieczeństwo i wygodę transakcji płatniczych zapewnia
Bezpieczeństwo i wygodę transakcji płatniczych zapewnia PayU

ODWIEDŹ NAS - OSIEDLE KOPERNIKA W POZNANIU Zobacz gdzie jesteśmy >>>

Klocki.net.pl mapa dojazdu

TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI na półce w sklepie >>> Wyświetl większą mapę


Jesteśmy stacjonarnym sklepem, nie potrzebujesz zamówienia, chyba, że chcesz zarezerwować coś dla siebie.

Chcesz mieć towar już to po prostu przyjedź, oglądaj i wybieraj !!!

Ceny w sklepie stacjonarnym takie jak na stronie

Gra REBEL GRE21066 DIXIT ODYSEJA

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: W sklepie od ręki a Wysyłka do 48 godz. (dni robocze)
Cena: 99,00 zł 99.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

 REBEL GRE21066 DIXIT ODYSEJA 

Wiek: 8+

Ilość graczy: 3-6

Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych gracz.

 

Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.

 

Na czym to polega?

 

Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.

 

Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!

 

Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.

 

Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!

 

Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)