___________

Odbiór osobisty 0 PLN

Po prostu przyjedź !!!

___________________

Kurier DHL/UPS

Wysyłka do 48 godz.

Przelew na konto: 18 PLN

Płatność przy odbiorze: 23 PLN

_________________

Więcej o dostawie >>>

 

SKLEP

W POZNANIU

NA GRUNWALDZIE

OSIEDLE KOPERNIKA

ul. KEPLERA 1

Zobacz gdzie jesteśmy >>>

pn - pt 11 - 18

sobota 10 - 14


KLOCKI.net.pl Poznań os. Kopernika Keplera 1


Bezpieczeństwo i wygodę transakcji płatniczych zapewnia
Bezpieczeństwo i wygodę transakcji płatniczych zapewnia PayU

ODWIEDŹ NAS - OSIEDLE KOPERNIKA W POZNANIU Zobacz gdzie jesteśmy >>>

Klocki.net.pl mapa dojazdu

TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI na półce w sklepie >>> Wyświetl większą mapę


Jesteśmy stacjonarnym sklepem, nie potrzebujesz zamówienia, chyba, że chcesz zarezerwować coś dla siebie.

Chcesz mieć towar już to po prostu przyjedź, oglądaj i wybieraj !!!

Ceny w sklepie stacjonarnym takie jak na stronie

Rebel 0866 Gra IceCool

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: W sklepie od ręki a Wysyłka do 48 godz. (dni robocze)
Cena: 109,00 zł 109.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Rebel 0866 Gra IceCool

Wiek: 6+

Liczba graczy: 2-4 os.

Czas gry: ok. 30 min. 

 

Zbliża się przerwa obiadowa. Młode pingwiny nie mogą się już doczekać, kiedy wypełnią brzuchy smakowitymi rybami. Jednak kilka urwisów postanawia szybciej wymknąć się z lekcji i skraść dla siebie najlepsze kąski. Niestety zapomnieli, że po korytarzu kręci się woźny, który na pewno spróbuje pokrzyżować ich plany!

W przezabawnej "pstrykance" IceCool będziecie ścigać się po korytarzach i klasach zaśnieżonej szkoły, starając się zebrać po drodze jak najwięcej smakowitych ryb dla Waszych pingwinków. Uważajcie na woźnego, który zrobi wszystko, żeby Was zatrzymać!

 

Na czym to polega?

  • W każej rundzie jeden z graczy zostaje woźnym, starającym się złapać figurki pozostałych, biegających pingwinów.
  • Reszta graczy zaczyna grę w klasie i pstryka swoje figurki tak, by za jednym ruchem przebyły jak najdłuższą drogę, mijając ryby w swoim kolorze rozwieszone na drzwiach każdego z pomieszczeń. Za każdą zebraną w ten sposób rybę otrzymują kartę z punktami zwycięstwa.
  • Woźny zaczyna grę w kuchni i stara się pstryknąć swoim pingwinkiem tak, by dotknąć po drodze jak najwięcej biegaczy.
  • Runda kończy się, gdy jeden z biegaczy zbierze wszystkie swoje żetony ryb lub gdy woźny złapie każdego z biegaczy.
  • Na koniec gry podliczcie, ile punktów zwycięstwa zebraliście na kartach z rybami i wyłońcie zwycięzcę!

 

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)