___________

Odbiór osobisty 0 PLN

Po prostu przyjedź !!!

___________________

Kurier DHL/UPS

Wysyłka do 48 godz.

Przelew na konto: 18 PLN

Płatność przy odbiorze: 23 PLN

______________________

Kurier InPost

Przelew na konto: 15 PLN

Płatność przy odbiorze: 18 PLN

__________________________

Paczkomaty 24/7

Przelew na konto: 12 PLN

Płatność przy odbiorze: 15 PLN

 

_________________

Więcej o dostawie >>>

 

 

SKLEP

W POZNANIU

NA GRUNWALDZIE

OSIEDLE KOPERNIKA

ul. KEPLERA 1

Zobacz gdzie jesteśmy >>>

pn - pt 11 - 18

sobota 10 - 14
KLOCKI.net.pl Poznań os. Kopernika Keplera 1


Bezpieczeństwo i wygodę transakcji płatniczych zapewnia
Bezpieczeństwo i wygodę transakcji płatniczych zapewnia PayU

 

REBEL 7900 Gra Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku)

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: W sklepie od ręki a Wysyłka do 48 godz. (dni robocze)
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 169,00 zł 169.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

REBEL 7900 Gra Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku)

 

Wiek: 12+

Liczba graczy: 1-5

 

"Obwieszczenie o terraformacji:

Rząd Ziemi został powołany w 2174 roku i od samego początku, przez niemal półtora wieku, nieustannie dążył do osiągnięcia globalnej jedności i pokoju. Naszą misją było stać się uniwersalnym dla całej ludzkości narzędziem kształtowania lepszego jutra.

Ziemia jest przeludniona, a jej zasoby się kurczą. Dziś stoimy przed wyborem: cofnąć się cywilizacyjnie albo ruszyć w przestrzeń kosmiczną i znaleźć dla naszej rasy nowy dom. W związku z tym nasz kurs jest jasny – musimy zmienić Marsa w zdatną do życia planetę.

Terraformacja Marsa to przedsięwzięcie tak wielkie, że wymagać będzie wspólnego wysiłku całej ludzkości. W tym celu Rząd Ziemi powoła Komitet Terraformacji i wprowadzi globalny podatek. Wszystkie korporacje i przedsiębiorstwa, które udzielą nam swojej pomocy, zostaną przez Komitet hojnie wynagrodzone. Wierzymy, że wybrane przez nas środki i metody zaowocują w przyszłości nowym domem dla naszych potomków. Dziękujemy wszystkim za uwagę!"

– Levi Uken, rzecznik Rządu Światowego, 16 stycznia 2315 roku

 

Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety.

Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła.

Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces.

 

Na czym to polega?

W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju.

Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik.

W miarę przebiegu procesu terraformacji gracze będą mogli realizować coraz większą liczbę projektów. Dodatkowe PZ można zdobyć za wszystko, co przyczyni się do zwiększenia panowania ludzkości nad Układem Słonecznym, na przykład za zakładanie miast, budowę infrastruktury lub ochronę środowiska.

Czas odmierza się w Pokoleniach.

Gracze rozpoczynają każde Pokolenie od fazy kolejności,
następnie przechodzą do fazy badań naukowych, podczas której zdobywają nowe karty.
W fazie akcji gracze wykonują kolejno po 1 albo 2 akcje. Gracze odbywają swoje tury do momentu, aż wszyscy spasują.
W fazie produkcji gracze produkują Zasoby (zgodnie z poziomami produkcji zaznaczonymi na swoich planszach) i otrzymują dochód wynikający z WT.

Na głównej planszy znajdują się tory: Temperatury, poziomu Tlenu, Współczynników Terraformacji i Pokoleń. W trakcie rozgrywki na mapie powierzchni planety gracze będą umieszczać kafelki Oceanu, Zieleni i Miasta. Na planszy znajduje się również lista podstawowych projektów dostępnych dla wszystkich graczy, a także tytuły i nagrody, o które gracze mogą rywalizować.

Gra dobiegnie końca, gdy na Marsie będzie dostatecznie dużo Tlenu, aby móc nim oddychać (14%), dostatecznie dużo oceanów, aby wytworzyć pogodę przypominającą ziemską (9), i gdy temperatura będzie znacznie wyższa od 0°C (+8°C). Wtedy życie na Marsie, choć dalekie od komfortowego, stanie się możliwe!

Zwycięzcą zostanie gracz, który na koniec gry będzie mieć najwięcej PZ. Na PZ gracza składają się jego: WT, kafelki na planszy, zdobyte nagrody, uzyskane tytuły, a także PZ z zagranych kart.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

 

Zobacz gdzie jesteśmy >>>

 Klocki.net.pl mapa dojazdu

Wyświetl większą mapę

TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI na półce w sklepie >>>

 
     
 

 Jesteśmy stacjonarnym sklepem, nie potrzebujesz zamówienia, chyba, że chcesz zarezerwować coś dla siebie.

Chcesz mieć towar już to po prostu przyjedź, oglądaj i wybieraj !!!

Ceny w sklepie stacjonarnym takie jak na stronie.

Nie sprzedajemy w ilościach hurtowych.

 
     

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Nazwa LEGO®, logo LEGO®, minifigurka, DUPLO, BIONICLE, LEGENDS OF CHIMA, logo FRIENDS, logo MINIFIGURES, DIMENSIONS, MINDSTORMS, MIXELS, NINJAGO oraz NEXO KNIGHTS są znakami towarowymi Grupy LEGO. © 2018 The LEGO Group. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wszystkie nazwy, obrazy graficzne oraz znaki towarowe zostały użyte w celach informacyjnych.

KLOCKI.net.pl to sklep w Poznaniu na Osiedlu Kopernika ul. Keplera 1 z zabawkami kreatywnymi, klockami, grami planszowymi puzzlami, łamigłówkami i nie tylko. Zapraszamy. Odwiedź nas.

Klocki LEGO® to niekończąca się radość i zabawa, to pasja na całe życie. Dzisiejszy świat dziecka jest kolorowy i interesujący jednak nie ma nic wspanialszego, nic bardziej absorbującego i nic ciekawszego niż klocki LEGO®. Uwielbiają je dzieci i ich rodzice. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ klocki LEGO® to zabawki wspomagające rozwój samodzielnego myślenia i podejmowania decyzji. Zabawki te pomagają również w budowaniu relacji z rówieśnikami, relacji, które oparte są na współtworzeniu czegoś i współdziałaniu podczas zabawy. Nieograniczone możliwości zabawy, jakie dają klocki LEGO® pomogą Waszym dzieciom pobudzić wyobraźnię, rozwinąć kreatywność, a także odkryć otaczający je świat. Za pośrednictwem naszego sklepu macie Państwo możliwość przybliżenia się do wspaniałego świata LEGO®. U nas możecie kupić różnorodne zestawy LEGO®, łącznie z najnowszymi modelami. Bogata gama produktów to atrakcyjne zestawy klocków, przeznaczone dla niemal każdej grupy wiekowej. Poszczególne serie pozwolą Waszym dzieciom, np. odtworzyć tajemniczy świat dinozaurów czy gwiezdnych wojen, zainspirują do zbudowania wielkich miast, stworzenia świata piratów i wikingów. Pamiętamy o najmłodszych, proponując dla nich serię klocki LEGO® DUPLO®, które uczą, rozwijają koordynację ruchową oraz bawią. Zapraszamy!

Sklep internetowy Shoper.pl